زیباروی من ایلماه زیباروی من ایلماه ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

ماه آسمان من، ایلماه

دیروز یک روز خوب

1394/10/23 12:41
نویسنده : عمه خانوم
519 بازدید
اشتراک گذاری

ایلماه جونم دیروز اومدم خونتون دلم خیلی تنگ شده بود واست. برات توت فرنگی و گوجه گیلاسی که خیییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست داریم خریدم. وقتی داشتم میومدم زنگ زدم ببینم هستین یا نه گوشی و از مامانت گرفتی گفتی عمه عمه زوووووووووووووووود بیااااااااااااااااااااااااا. محبت خیلی دوست دارم مهمون نواز کوچولو. اومدم دیدم داری آهوی پیشونی سفید و میبینی. خیلی بهت خوش گذشت از ذوق منم نخوابیدی. گیتار زدی. نقاشی کشیدی. قربونت برم...

عصرم من و تو و مامانت رفتیم خرید. چون اون تو گرم وشلوغ بود شمارو بردم بیرون تا مامانتم راحت خرید کنه. رفتیم بستنی مهمونت کردم یکم خوردی بقیه شو دادی به یه گربه طلایی چاق و چله اونم یکم خورد بعد راهشو کشید و رفت قه قهه

یه گیره ی عکس انگری ام خریدم واست خندونک

کار مامانت که تموم شد رفتیم سوار تاکسی شدیم وقتی از مکالمه ی ما متوجه شدی میخوام برم گریه کردیگریه عزیز دلم قربووونت برم من. اشکاتو نبینم...غمگین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

دختــر بابا
24 دی 94 11:02
آپـــ شدم با یه موضوع مهم . حتما سر بزنید