زیباروی من ایلماه زیباروی من ایلماه ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

ماه آسمان من، ایلماه

بازی دو نفره ما

1394/10/10 14:50
نویسنده : عمه خانوم
189 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم این روزا تا میام خونتون میگی بیا بریم تو اتاقم بازی کنیم.

منم که کودک درونم مشتاااااااااااااااق باهات میام تو اتاقت کلی بازی میکنیم.

خاله بازی

قطار بازی...

این بار که پیشت بودم دوتا خرس آوردی گفتی اینا بچه هامونن مثلا داریم میریم مسافرتقه قهه

وااااااااااااااای خدااااااااااااااااااااااایااااااااااااااااااااااااااااااا از دست تو.

وقتی میبینم از بازی با من لذت می بری خیلی ذوووووووووووووووق میکنمدلغک

به کسی ام کاری ندارم و خیلی راحت توی جمع فقط تورو انتخاب میکنم چون با تو بودن خیلی بهم آرامش میده آخه دنیای تو با بقیه فرق دارهخجالت

انشاالله همیشه سالم باشی و از دنیات لذت ببریراضی

دوووووووووووووووووووووست داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارممحبت

پسندها (2)

نظرات (0)