زیباروی من ایلماه زیباروی من ایلماه ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

ماه آسمان من، ایلماه

هنرمند محبوبم

1394/10/9 13:18
نویسنده : عمه خانوم
418 بازدید
اشتراک گذاری

ایلماه خوبم شاید آهنگ وبلاگت و گوش کنی و اون موقع که هوشیارتری بگی چی شد که عمه م این آهنگو گذاشت واسه وبم. عشقم من از وقتی که هنرمند عزیزم رضا صادقی خوند از همون اول عاشق صدا و کارا و افکارش شدم .این آهنگم اسمش هست لبخند خدا.منم امیدوارم تو همیشه بخندی.دوست دارم.

          اینم دختر نازش تیارا جون. انشاالله زیر سایه ی پدر هنرمندش سلامت باشه...بوسمحبت

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

نويسنده : مامان كژال
9 دی 94 13:40
سلام ایلماه جون دوست خوب هم وبلاگیم من ژینو هستم تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و به رای شما دوست خوبم نیاز دارم . فقط کافیه با موبایلتون کد 10 رو به شماره 1000891010 اس ام اس کنید تا بتونم تو جشنواره برنده بشم . ممنون می شم اگه این لطف رو در حق من بکنید .
عمه خانوم
پاسخ
سلام ژینووووووووووووووووووی ناز .حتما.باعث افتخاره
عمه خانوم
10 دی 94 14:53
دوست گلم سلام
عمه خانوم
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام